The Legacy of Bach (BE)
Frauke Elsen je ansambel The Legacy of Bach ustanovila leta 2019 po magistrskem delu iz baročne oboe na Kraljevem konservatoriju v Bruslju. Obkrožila se je s skupino zelo nadarjenih in kreativnih glasbenikov, ki so se želeli pridružiti njeni glasbeni zgodbi. Legacy of Bach je v nespremenjeni zasedbi od takrat igral na znanih lokacijah, kot so Piano Maene (Ruiselede), Midi Minimes (Bruselj), Apero Classico (CC Guldenberg Wevelgem), Stapelconcerten (Gent), ART.27 (Tienen), St- Baafskerk Aardenburg (NL), St-Jacobskerk Gent (Gentse Feesten), … Posnetek koncerta v živo je bilo mogoče slišati na Musiq3..
Frauke Elsen je odraščala v Tieltu, kjer je na glasbeni akademiji študirala oboo, klavir, violo in petje. Magistrirala je iz oboe na IMEP v Namurju pri Ericu Spellerju, magistrirala iz petja na Inštitutu Lemmens v Leuvnu pri Catherine Vandevelde in diplomirala iz baročne oboe na Kraljevem konservatoriju v Bruslju junija 2019 pri Marcelu Ponseeleju. Frauke je prejela nagrade na tekmovanjih, kot so Vlamo, Dexia Classics, Lions International Music Competition in New Tenuto. Nastopala je skupaj z Anne-Sophie Mutter, Isabelle Faust, Patricio Kopatchinskaja, Vladimirjem Ashkenazyjem, Pablom Heras-Casadom, Alanom Gilbertom, Philippejem Herreweghejem, v dvoranah, kot je Elbphilharmonie (Hamburg), Kölnska filharmonija, Luksemburška filharmonija, Pierre Boulez Hall (Berlin), Amsterdam Concertgebouw, Suntory Hall Tokyo, Shanghai Oriental Arts Center ... Na zgodovinskih instrumentih redno igra pri BachPlus, Il Gardellino, le Concert d'Anvers in Organum Alden Biezen. Poučuje na akademijah v Antwerpnu in Knokke-Heistu, kjer poleg razreda oboe pod svoje okrilje vzame tudi oddelek za mlade talente.
A. Marcello - Oboe Concerto in d minor (Frauke Elsen/la Chapelle Sauvage)
R. Strauss - Oboe Concerto / Frauke Elsen & Peter Gülke
Violinistka Ana Julija Mlejnik Železnik beleži uspehe na mednarodnih odrih in je kot solistka debitirala na Japonskem, v Franciji, Angliji, Belgiji, na Nizozemskem, v Italiji, Sloveniji (Cankarjev dom), na Hrvaškem, v Črni Gori, na Malti, v Kanadi in Indiji. Med drugim je leta 2008 ob obisku britanske kraljice Elizabete II. in vojvode Edinburškega kot solistka igrala s Policijskim orkestrom v veliki dvorani Slovenske filharmonije. Oder je delila z mnogimi velikimi glasbenimi imeni, kot so George Pehlivanian, Bartholomeus Henri Van De Velde, Yuzuko Horigome, Antonio Meneses, Lorenzo Cossi, Lana Trotovšek in drugimi. Decembra 2018 ji je Univerza v Ljubljani podelila naziv asistentke na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Poleg tega je umetniška vodja festivala komorne glasbe Loka da Camera v Škofji Loki. Na mednarodnem tekmovanju mladih glasbenikov v Genovi je osvojila prvo nagrado. Zelo rada se udejstvuje v komornih zasedbah in je stalna članica kvarteta Tamino, tria Lontrg, klavirskega tria Valvasor ter baročnih ansamblov The Legacy of Bach in Praprotno seme.
Crowdfunding concert
AMAZING PERFORMANCES: Bach Double
Lucijan Marija Škerjanc: Intermezzo Romantique
L. M. Škerjanc: Serenada // Live at festival Loka da Camera
E. Elgar: Chanson de Nuit
F. Kreisler: Tambourin Chinois (Chinese drum) / Duo Mlejnik-Činč // Live at festival Loka da Camera
Aag Dereymaeker jje študirala violino pri Nicu Baltussenu in komorno igro pri Jaapu Kruithofu in Roelu Dieltiensu na inštitutu Lemmens v Leuvnu. Nekaj let pozneje je pridobila diplomo iz baročne violine na Stedelijk Conservatorium Leuven pri Marianne Herssens. Je del stalnega jedra komornega orkestra La Passione iz Liera, občasno predstavlja Belgijo skupaj s Hubertom Boonom na folklornih festivalih in sodeluje pri vseh vrstah projektov, od glasbenega gledališča do pop in glasbenih produkcij. Leta 2007 je Aag postala ambasadorka klasične glasbe pri Klari za njeno delo z Violet, nenavadnim godalnim orkestrom, ki ga je ustanovila leta 2002 in ki ves dobiček donira sestrskemu projektu v Južni Afriki. Maja lani je bila gostujoča predavateljica na mednarodni konferenci ESTA v Cremoni v Italiji. Z leti je Aag zgradila soliden zasebni razred v Leuvnu, poučuje na Jettejevi akademiji in sodeluje z glasbeno akademijo Lennik.
Hrvaško-etiopska violistka Hiwote Tadesse deluje kot solo violistka Zagrebške filharmonije. Kot komorna glasbenica je tudi članica Hrvaškega baročnega ansambla, Illyrian Ensemble in Tria Maxa Brucha. Hiwote je dobitnica več mednarodnih nagrad (Citta di Barletta v Italiji, Grand Prix na Mednarodnem tekmovanju mladih glasbenikov v Moskvi idr.), kot solistka pa je nastopila z Orkestrom kraljevega konservatorija v Gentu, z ansamblom La Chapelle Sauvage in Hrvaškim baročnim ansamblom. Z najvišjimi ocenami je diplomirala na Glasbeni akademiji Elly Bašić (Hrvaška), na Belgijskem kraljevem konservatoriju, Konservatoriju Maastricht na Nizozemskem in bila rezidenčna umetnica v Glasbeni kapeli kraljice Elizabete (Belgija) pod mentorstvom Michaela Kugla in Miguela da Silve.
Po študiju violončela, komorne glasbe in muzikologije na različnih francoskih ustanovah je francoska violončelistka Lorraine Brosse pridobila diplomo National Supérieur Professionnel de Musicien, pedagoško izobrazbo in licenco iz muzikologije. Ker jo je pritegnila stara glasba, je magistrirala iz zgodovinskega violončela na Kraljevem konservatoriju v Bruslju in trenutno opravlja specializacijo iz srednjeveških gosli na Schola Cantorum Basiliensis. Navdušena je nad komorno glasbo in redno nastopa v različnih estetskih formacijah, od renesančnih skladb (npr. les Sonadori ali Vox in Rama) do sodobnega francoskega šansona. Leta 2011 je ustanovila kvartet (flavta in godala) "Les Rideaux Rouges", ki javnosti ponuja izviren pristop k klasični glasbi, ki združuje gib, poezijo, humor... V želji po povezovanju glasbe z drugimi vejami umetnosti redno sodeluje z igralci, plesalci, pesniki in skladatelji. Lorraine poučuje violončelo v Burgundiji na konservatoriju Autun.
Mehiška kontrabasistka Valeria Sánchez Santana od leta 2011 živi v Amsterdamu. Študirala je na konservatoriju v Amsterdamu pri Margaret Urquhart (Orchestra of the Eighteenth Century), kjer se je specializirala za violone. Med njenim študijem so številni priznani glasbeniki spodbudili njeno ljubezen do baročne glasbe, kot so Alfredo Bernardini, Teunis Van der Zwart, Richard Egarr, Benny Aghasi, Sigiswald Kuijken, Robert Franenberg, Hidemi Suzuki, Viola de Hoog in Marten Root. Valeria igra kot samostojna glasbenica v različnih ansamblih na Nizozemskem: Orchestra of the 18th century, Florilegium Musicum, The Bach Choir and Orchestra of the Netherlands, Margareta Consort, Atlantic Symphony Orchestra, Kabinet Ensemble, Arx Ensemble Ardens. Včasih igra tudi v tujih ansamblih, kot sta Baročni orkester Bremen ali Nordijski baročni orkester (Trondheim).
Sandra Van der Gucht je študirala kot vsestranska klaviaturistka na inštitutu Lemmens v Leuvnu, kjer je z odliko najprej magistrirala iz klavirja, v nadalnjih letih pa še iz komorne igre, orgel in čembala. Sandra je nedavno nastopila kot solistka z Brandenburškim koncertom V BWV 1050 in Koncertom za čembalo v d-molu BWV 1052 Bacha, Orgelskim koncertom Poulenca in Koncertom za čembalo WV 204 Krebsa. Poleg tega je nastopala v različnih zasedbah kot basso continuo, v komorni glasbi, s koncerti štiriročne improvizacije (z Jozefom Sercujem), kot korepetitorka zborov, solistka na orglah, ... Leta 2020 je Sandra izdala »Piano-adventures« pri izdajah HRDSCR, paket aktivnega izpolni in igraj za začetnike klavirja brez glasbenega predznanja. Sandra je učiteljica klavirja in skupinske igre na akademiji Kunstbrug v Gentbruggeju ter poučuje spremljavo (korepeticije) in klavir na konservatoriju – School of Arts – HoGent.
BACH, Concerto in c, BWV 1060, voor 2 klavecimbels en strijkers (pri 50:26)
6 juni maandag 2 Cembalo solo e obligato (pri 26:15 & pri 35:00)