Baroque Arabesque (AT)
Baroque Arabesque spretno združuje raznoliko tapiserijo evropskega baroka, orientalske glasbe in sefardskih pesmi ter ustvarja očarljivo in raznoliko glasbeno doživetje. S tega vidika odkriva ansambel povsem nove načine izvajanja baročne glasbe. Z bogato domišljijo in vitalnostjo si ansambel prizadeva za svežino in ustvarjalnostjo in s predanostjo raziskuje neraziskana glasbena ozemlja ter daje novo življenje baročni zvrsti skozi zlitje z orientalskimi vplivi. Baroque Arabesque je leta 2021 na Dunaju ustanovila italijanska čembalistka Marinka Brecelj. Ansambel se ponaša z zasedbo izjemno nadarjenih glasbenikov, vključno z izredno turško-kurdsko pevko Özlem Bulut, katere očarljiv vokal doda edinstveno dimenzijo nastopom ansambla. Spremljajo jo izkušena violinistka Julia Kainz, ritmični ekspert Pat Feldner na tolkalih in čustveni zvoki Pie Pircher na violi da gamba. Nedavna zgoščenka ansambla, izdana pri Gramoli, je bila nominirana za nagrado ICMA (International Classical Music Awards). Pred kratkim so med drugimi nastopili v Wiener Konzerthaus in na festivalu Antiqua Bolzano. Baroque Arabesque je požela odlične kritike uglednih medijev, kot so Ö1 (Cis Des), Pizzicato in Web classic, s čimer so še dodatno utrdili svoj sloves izjemne glasbene zasedbe.
BAROQUE ARABESQUE Üsküdara gider iken
Baroque Arabesque Giulio Caccini Dalla porta d'oriente
BAROQUE ARABESQUE Adio querida Özlem Bulut, Marinka Brecelj, Pia Pircher
Baroque Arabesque G. F.Händel Oh had I Jubal's Lyre
Yo me enamoré de un aire BAROQUE ARABESQUE –
Baroque Arabesque Athanasius Kircher: Antidotum Tarantulae - Tarantella "Modo Hypodorico"
Özlem Bulut je svojo kariero začela kot ulična glasbenica. Pri 14 letih je obiskovala glasbeni konservatorij Mersin Üniversitesi, nato je študirala operno petje v Istanbulu in na Dunaju ter nastopala v Volksoper Wien, Opera Bastille Paris in Wiener Staatsoper. Pevka, nagrajena z Austrian World Music in nagrado Mia, s svojimi vsestranskimi projekti redno gostuje na priznanih in mednarodnih odrih. S svojim projektom povezuje pevka in glasbenica Özlem Bulut od leta 2008 elemente anatolske in orientalske glasbe z jazzom, popom in soulom. Sledili so nastopi na Donauinselfestu, ORF Radiokulturhaus ter Porgy in Bess. S projektom „Baroque Arabesque“ je prvič v stiku z glasbo baroka in poskuša najti novo zvočno kuliso s historičnimi instrumenti.
Julia Kainz je odraščala v Gmündu, majhnem mestu na severu Avstrije ob češki meji. Tam je obiskovala osnovno in srednjo šolo ter glasbeno šolo pri predmetih violina, klavir in balet. Že v mladosti se je izobraževala v komorni glasbi in orkestrskem igranju na Južni Češki. Julia je diplomirala iz violine in glasbene pedagogike na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju, kjer je študirala pri Michaelu Frischenschlagerju in Klausu Maetzlu. Dodatno se je izobraževala na mojstrskih tečajih pri Eszter Perenyi in Michailu Gantwargu ter na področju stare glasbe pri Gunarju Letzborju, Marianne Rônez in Michi Gaigg. Med študijem se je udeleževala državnih in mednarodnih tekmovanj ter gostovala na evropskih festivalih klasične glasbe z Mladinskim orkestrom Gustava Mahlerja. Poleg igranja s komornimi skupinami in orkestri se je Julia specializirala za izvajanje svetovne glasbe in stare glasbe predvsem Sredozemlja in Bližnjega vzhoda, pa tudi Španije in Južne Amerike. Drugi poudarek je našla v dunajski glasbi (»Schrammelmusik, Wiener Lied«). Nastopala je v Evropi, na Kitajskem, v Severni in Južni Ameriki. Julia Kainz je učiteljica violine, klavirja in otroškega orkestra na Ritter van Köchel Musikschule v Kremsu.
Violistka Pia Pircher, rojena na Dunaju, je že od zgodnjega otroštva navdušena nad zvoki in glasbo. Študirala je na Royal College of Music London, Musik Hochschule Trossingen in univerzi Mozarteum. Na podlagi svojega velikega zanimanja za estetsko in filozofsko poreklo ter kulturno ozadje umetnosti je Pia doktorirala iz glasbe in redno sodeluje s skladatelji. Za svoje delo je prejela več nagrad in nagrad. Pia mednarodno nastopa kot solistka na londonskem Händlovem festivalu, Queens Gallery London/Buckinghamska palača, festivalih Styriarte in Trigonale ter Brighton Early Music Festival Live! In Fringe Festival Oude Muziek v Utrechtu. Pia je bila imenovana za izredno profesorico glasbe na Ameriški univerzi v Kairu/Egipt.
Pat Feldner je multi-tolkalist na področju svetovne glasbe, jazza, rocka, folka in stare glasbe. Začel je kot tolkalec, se učil pri Dieterju Herfertu (Dunajski konservatorij), kasneje se je osredotočil na ročna tolkala in v Varanasiju/Indija študiral klasično indijsko tablo pri Nandlalu Mishra, Ramchandra Sharma (All India Radio & TV) in Chauggan Lal Mishra. Odkril je svet bobna v okviru, zanimajo pa ga tudi zgodovinska in orientalska tolkala.
Marinka Brecelj, čembalo, režija in aranžma, se strastno zavzema za bogatenje zgodovinske izvajalske prakse s svežimi vzgibi. Njeni navdušujoči nastopi so spretno prepojeni z izrazitim čutom za kreativno inovativnost, ki strokovno prepleta različne stile in kulture. Marinka Brecelj, rojena v Bolzanu, je svojo strast do glasbe odkrila že v rani mladosti. Diplomirala je iz klavirja in se nato izpopolnjevala kot čembalistka in pianistka na Dunaju in v Milanu. Hkrati je študirala muzikologijo na Univerzi v Bologni, kjer je z odliko doktorirala in zaključila disertacijo o sodobni glasbi za čembalo. Njen obsežen repertoar poleg baročnih del obsega tudi sodobne skladbe, nekatere skladbe pa je posvetila prav njej.
Marinka Brecelj records Francisco Tárrega 'Capricho árabe' (arr. M. Brecelj) on harpsichord 4K