Prisma (DE)
V programu glasbe Broken Consort, ali mešani consort, kjer zasedba vključuje instrumente različnih družin, raziskujemo glasbo dvora, dvoran in ulic ter pivnic. Povezava visoke umetniške in intelektualne glasbe z napevi, kot so Cate of Bardie ali The Punk's Delight z našim mešanim instrumentalnim consortom, prinašajo najboljši zvok homogenih skupin, kot so consort kljunastih flavt ali viol da gamba.
PRISMA že od samega začetka obstoja skupine potuje po Evropi: Nemčija, Avstrija, Francija, Velika Britanija, Italija, Latvija, Romunija, Češka, Slovenija ... Ansambel štirih mladih glasbenikov se združuje, da igra še posebej ekspresivno, čudaško in barvito glasbo 16. in 17. stoletja.

Naroči vstopnice:
10 - 25 EUR
Dostop: prevoz Odhod ob 17:45 izpred Hale Tivoli. Cena prevoza je 10€.
PRISMA (DE):
Elisabeth Champollion (DE): kljunasta flavta
Franciska Anna Hajdu (HU): violina
David Budai (HU): viola da gamba
Alon Sariel (IL): lutnja
Sporočilo umetnikov obiskovalcem
Izklopite telefon, privoščite si čaj, naslonite se nazaj in se prepustite potovanju skozi Anglijo 16. stoletja.
O projektu
Projekt vključuje ansambel instrumentov različnih družin, kakršne so bili v rabi v Angliji v 16. stoletju, kot tudi instrumentalno prakso »lomljenja« melodije, oziroma načina okraševanja s številnimi drobnimi in hitrimi notami. Z glasbo Johna Dowlanda, Anthonya Holborna, Williama Corkina, Tobiasa Huma in drugih predstavlja Prisma v tem programu celoten spekter angleške glasbe med renesanso in zgodnjim barokom. Imamo veliko prostora za bogastvo čudovitih napevov med težko melanholijo in opojnimi ritmi gostišč.
Program dogodka
Melchior Frank (1580-1639)
Intrada
(iz: Codex Kajoni 1634-1671)
Thomas Simpson (1582–1628)
Pavan
(iz: Tafel-Consort)
John Dowland (ca. 1563–1626)
The King of Denmark’s Galliard
John Dowland (ca. 1563–1626)
Lachrimae Pavan
Johann Schop (1590–1667)
Four Note Galliard
Orlando Gibbons (ca. 1583–1625)
Fantazia a 3
John Dowland (ca. 1563–1626)
Forlorn my Hope
Tobias Hume (1569–1645)
An English Frenchman
John Dowland (ca. 1563–1626)
Mr. Langton his Pavan
Alfonso Ferrabosco (1575–1628)
So beautie on the waters stood
? Thomas Preston (?–1563)
Upon La Mi Re
Anonymus (16. stol.)
Lady Careys Dompe
*******
Thomas Simpson (1582–1628)
Sachevils Dolorosi
Galliard
Tobias Hume (1569–1645)
Tom and Mistresse fine
The new Cut
Hugh Ashton (?–1558)
Hornepype
Anthony Holborne (1545–1602)
Passamezzo Pavan
Passamezzo Galliard
William Corkine (fl. 1610–1617)
The Punks Delight
Thomas Ford (1580–1648)
Cate of Bardie
Angleška tradicionalna
John come kiss me now
Britanski otoki so bili vedno posebni, kar se tiče glasbe. Ob prelomu stoletja okrog leta 1600, medtem ko so glasbeniki na celini izumljali opere in peli virtuozne monodije, so angleški skladatelji instrumentalno polifonijo razvili do najvišje popolnosti in očarali dušo s sladkimi melodijami in drzno harmonijo. V programu glasbe Broken Consort, ali mešani consort, kjer zasedba vključuje instrumente različnih družin, raziskujemo glasbo dvora, dvoran in ulic ter pivnic. Povezava visoke umetniške in intelektualne glasbe z napevi, kot so Cate of Bardie ali The Punk's Delight z našim mešanim instrumentalnim consortom, prinašajo najboljši zvok homogenih skupin, kot so consort kljunastih flavt ali viol da gamba. V zgodnji angleški baročni glasbi je broken consort ansambel z instrumenti več kot ene same družine, na primer skupine godal ali pihal. Izraz broken (zdrobljen) se v elizabetinskem obdobju nanaša predvsem na delitev, prelom dolgih tonov v krajše. »To je svetleč učinek te 'sladke zdrobljene glasbe', ki od takrat pa vse do danes očara občinstvo" (Harwood 1978).
Brežice, Grad Brežice

Grad Brežice je lep primer utrjene renesančne grajske arhitekture v ravnini s štirimi mogočnimi okroglimi obrambnimi stolpi in prostornim grajskim dvoriščem. Utrjeni grad ima v notranjosti razkošne baročne poslikave.