Académie baroque européenne d’Ambronay (FR)
22. zasedba ambronayske glasbene akademije Academie baroque européenne d'Ambronay igra pod vodstvom dirigenta Paula Agnewa, ki je tokrat prvič hkrati v vlogi glasbenega vodje, režiserja in nadzornika učnega procesa.

Naroči vstopnice:
10 - 25 €
Dostop: prevoz Odhod ob 18:15 izpred Hale Tivoli. Cena prevoza je 10€.
Academie baroque européenne d'Ambronay (FR):
Kerstin Dietl: sopran
Aurora Peña: sopran
Deborah Cachet: sopran
Alberto Miguélez-Rouco: kontratenor
Jonas Descotte: kontratenor
Clément Debieuvre: visoki tenor
Etienne Duhil de Bénazé: tenor
Jean-Christophe Lanièce: basbariton
Renaud Bres: basbariton
Kinga Ujszaszi: violina
Alice Earll: violina
Isabel Soteras Valenti: violina
Ida Meidell Blylod: violina
Han Sol Lee: violina
Alba Encinas Gonzalez: viola
Zeno Scattolin: viola
Sevastyana Leonova: viola
Mathias Ferre: viola da gamba
Katharina Litschig: basovska violina
Jadran Duncumb: teorba
Inés Moreno Uncilla: čembalo
Paul Agnew: dirigent
Sporočilo umetnikov obiskovalcem
Pridite poslušat izjemne mlade glasbenike iz najboljših konservatorijev stare glasbe v Evropi! Pod vodstvom pevca in dirigenta Paula Agnewa bodo izvedli Purcellovo mojstrovino Didona in Enej ter Desmarestovo Didono.
O projektu
22. zasedba ambronayske glasbene akademije Academie baroque européenne d'Ambronay igra pod vodstvom dirigenta Paula Agnewa, ki je tokrat prvič hkrati v vlogi glasbenega vodje, režiserja in nadzornika učnega procesa.
Agnew, ki deluje tudi kot dirigent ansambla Les Arts Florissants, je za to priložnost sestavil čudovit program, ki navdih črpa iz zgodbe o Didoni, kartažanski kraljici. Za predjed nam ponuja odlomke iz opere Didona francoskega baročnega glasbenika in skladatelja Henrya Desmaresta, za glavno jed pa opero Didona in Enej angleškega baročnega skladatelja in organista Henrya Purcella.
Ljubezenska zgodba o kraljici Kartagine in trojanskemu vojščaku je velikega angleškega skladatelja Purcella navdihnila, da je ustvaril brezčasno delo, ki ga še danes izvajajo na največjih opernih odrih po svetu.
Zaradi skromnega obsega (okrnjeni orkester jo izvede v manj kot uri) predstavlja idealno učno gradivo za mlade glasbenike. Glasba je izredna od začetka do konca – vse od francoske uverture pa do Didonine končne tožbe ‘Ko bom ležala v zemlji’. Delo je glasbeno raznoliko, nenehno prehaja iz arij v duete in iz zborovskega petja v instrumentalne plese, hkrati pa gre za gledališki biser, ki pevcem omogoča, da se izrazijo tako vokalno kot dramsko.
V zasedbi je 9 pevcev in 12 glasbenikov, vključno z duom Repicco.
Program dogodka
Henry Desmarest (1661–1741):
DIDON TRAGEDIE. MISE EN MUSIQUE
Par Monsieur DESMAREST
Henry Purcell (1659–1695):
Dido and Aeneas (1689)
Za otvoritev programa je Paul Agnew izbral več odlomkov iz Desmarestove Didone. To tragično opero se redko uprizarja, a je bila zelo lepo sprejeta na premieri v pariški Académie Royale de Musique leta 1693, le štiri leta po Purcellovi operi. Glasba je čudovita, libreto pa glavni pevki omogoča upodobitev mogočne ženske figure. Nocojšnji koncert je javna predstavitev izobraževalnega projekta, v katerem sodelujejo mladi glasbeniki, ki se udeležujejo trenutne zasedbe ambronayske glasbene akademije. Ti mladi virtuozi – izbrani so bili izmed najboljših v Evropi – so obe operi vadili na intenzivnih pripravah najprej v francoskem Ambronayu (Ambronay Cultural Encounter Center) in nato v italijanski Paviji (Collegio Ghislieri). Posvetili so se poglobljenemu študiju izraznosti, teatralnosti in retorike kot tudi tehničnih zahtev izvajanega repertoarja.
Besedila skladb najdete v Koncertnem listu.
Brežice, Grad Brežice

Grad Brežice je lep primer utrjene renesančne grajske arhitekture v ravnini s štirimi mogočnimi okroglimi obrambnimi stolpi in prostornim grajskim dvoriščem. Utrjeni grad ima v notranjosti razkošne baročne poslikave.