Ensemble Bastion (CH)
Ensemble Bastion se osredotoča na izvajanje repertoarja 17. in 18. stoletja. Ime Bastion simbolizira poslanstvo ohranjanja in raziskovanja stare glasbe ter hkrati počasti spomin na znamenitega skladatelja in glasbenega teoretika Sebastijana Virdunga iz 16. stoletja. Njegova razprava, objavljena l. 1511, Musica getutscht, opisuje vse inštrumente, ki sestavljajo tudi ansambel Bastion: kljunasto flavto, violo da gambo, lutnjo in inštrumente s tipkami. Ker so razpravo natisnili v Baslu, je to še dodatna povezava z ansamblom, ki ima tam svoj sedež. V juliju 2024 je Ensemble Bastion na prestižnem tekmovanju za staro glasbo v Yorku (York Early Music International Young Artists Competition) prejel nagrado EUBO (European Union Baroque Orchestra) kot najbolj obetaven sestav mladih umetnikov, specializiran za baročno glasbo. Člani ansambla, Maruša Brezavšček, Martin Jantzen, Elias Conrad in Mélanie Flores so tudi sicer večkratni nagrajenci uglednih mednarodnih tekmovanj. S skupnim delovanjem v ansamblu so pričeli v času študija na Scholi Cantorum Basiliensis, ki predstavlja enega najbolj cenjenih izobraževalnih centrov za staro glasbo.
www.tinyurl.com/ensemblebastionfacebook
www.tinyurl.com/ensemblebastioninstagram
Ensemble Bastion / Arcangelo Corelli, Sonata Nr. 4, op. 5 / Ornamentation by Johan Helmich Roman
F. Couperin - Echos (Second Concert Royal) I Ensemble Bastion
Henry Purcell: Fairest Isle / Ensemble Bastion
Henry Purcell Chaconne "Two in One Upon a Ground" - Ensemble Bastion
G.P. Telemann - Triosonata C Major / Ensemble Bastion
G.P. Telemann I Trio sonata C Major, dolce I Ensemble Bastion
G. P. Telemann - Triosonata TWV 42:g9 - Vivace / Ensemble Bastion
Maruša Brezavšček je slovenska umetnica na kljunasti flavti, specializirana za staro in sodobno glasbo, dejavna tudi kot izvajalka na baročnem fagotu in dulcijanu. Kljunasto flavto poučuje na Akademiji za glasbo v Ljubljani, poleg tega pa je aktivna kot solistka in tudi kot komorna glasbenica. Je ustanovna članica ansamblov Ensemble Bastion in Ensemble Pampinea, zmagovalca tekmovanja London International Festival of Early Music 2022. Kot solistka je prejemnica številnih prestižnih nagrad: prejela je dve prvi nagradi na tekmovanju Tel Aviv Recorder Festival 3 in prvo nagrado na tekmovanju European Recorder Players Society v Gradcu. Nastopila je kot solistka z orkestri/ansambli, med drugim s Capricornus Consort Basel, Jeruzalemskim baročnim orkestrom, Musico Cubicularis in Komornim ansamblom Slovenske filharmonije. Snemala je za produkcijo RTV Slovenija, posnela več zgoščenk in premierno izvedla nove skladbe uglednih slovenskih in tujih skladateljev.
https://www.marusabrezavscek.com/
Christoph Graupner - Ouverture-Suite for Recorder, Strings and Continuo in F major, GWV 447
Ensemble Pampinea - Saltarello
Beatriz López Paz (1997), rojena v Havani na Kubi, je glasbenica, specializirana za staro glasbo. Violino je začela študirati pri sedmih letih na konservatoriju Manuel Saumel v Havani in leta 2015 zaključila srednji študij violine na Escuela Nacional de las Artes. V tem obdobju je razvila strast do stare glasbe in se pridružila ansamblu za staro glasbo Ars Longa kot violinistka in gambistka. Z Ars Longa je Beatriz nastopala v Evropi, Združenih državah Amerike in Latinski Ameriki na različnih prestižnih festivalih. Leta 2021 je zaključila dodiplomski študij na Schola Cantorum Basiliensis, specializacijo iz Viole da gamba pri Paolu Pandolfu. Svoje izobraževanje je leta 2023 nadaljevala z magisterijem iz performansa na Scholi, zdaj pa opravlja magistrski pedagoški študij v Baslu. Beatriz je sodelovala z ansambli, kot so Elyma, La Chimera in Ars Longa, ter sodelovala pri snemalnih projektih z Ars Longa in Los Elementos. Njen prispevek k stari glasbi zaznamujeta njena predanost in umetniška odličnost.
Nemški lutnjist Elias Conrad je diplomiral na Univerzi Mozarteum Salzburg in Scholi Cantorum Basiliensis. Ima aktiven koncertni urnik in nastopa po vsej Evropi na različnih zgodovinskih brenkalih. Specializiral se je za širok repertoar od 16. do 19. stoletja. Je večkratni nagrajenec in zmagovalec prestižnih mednarodnih tekmovanj ter prejemnik številnih štipendij. Pogosto sodeluje pri produkcijah in snemanjih s slavnimi solisti, kot sta Andreas Scholl in Amandine Beyer, dirigenti, kot so René Jacobs, Raphaël Pichon in Alessandro De Marchi, ter orkestri in institucijami, kot so Gli Incogniti, Pygmalion in I Gemelli. Nastopil je na prestižnih odrih in festivalih, kot so MAfestival Brugges, Oude Muziek Festival Utrecht, Händelfestspiele Göttingen, in snemal za založbe, kot so Aparté, Arcana/Outhere in Pan classics. Je umetniški vodja mednarodno nagrajenega ansambla Mozaïque.
Mélanie Flores je s poukom igranja na čembalo pričela pri osmih letih v Mexico Cityju. S študijem je nadaljevala na Scholi Cantorum Basiliensis v Baslu v Švici. Študirala je pri glasbenikih kot so Norma Garcia, Jörg-Andreas Bötticher in Andrea Marcon. Trenutno študira zborovsko dirigiranje pri Martinu Wettgesu na Glasbeni akademiji v Baslu v Švici. Njene glasbene dejavnosti obsegajo poučevanje, dirigiranje in nastopanje na mednarodnih podijih. Trenutno poučuje basso continuo pri Mehiškem baročnem orkestru (AMA-UNAM), orkestru, ki ga sestavljajo mladi študenti in ga je ustanovila nacionalna univerza v Mehiki. Kot continuo izvajalka sodeluje z Mehiškim baročnim orkestrom UNAM, je uradna korepetitorka na Scholi Cantorum Basiliensis, od marca pa bo vodila zbor »Katholische Universität Gemeinde« v Baslu. Kot solistka in članica različnih zasedb je nastopila na številnih pomembnih mednarodnih festivalih v Švici, Franciji, Italiji, Sloveniji, na Nizozemskem, v Nemčiji, na Češkem in v Mehiki. Leta 2022 je bila nagrajena na mednarodnem Bachovem tekmovanju v Leipzigu v Nemčiji.